Medlemskab

OBS: Vi har nogle tekniske udfordringer med at koble vores nye hjemmeside med vores nye medlemssystem lige pt. Det beklager vi meget. Derfor: Vil du være medlem af Spor? Så vil vi bede dig om at MobilePay os det årlige kontingent på: 871452. Kontingentet kan du selv vælge om skal være 100, 200, 300, 400 eller 500 kr. årligt. Mærk din overførsel med din e-mail, og send nedenstående oplysninger til medlem@landsforeningen-spor.dk, så kan vi indmelde dig manuelt, indtil vores system kommer op at køre. Når vores nye medlemssystem fungerer, vil du modtage en mail med oplysninger og info om det nye system. Fra dagen du melder dig ind begynder du at modtage Spors månedlige nyhedsbrev.

Når du sender mail til medlem@landsforeningen-spor.dk skal vi bruge dit: Fulde navn, fødselsdato, om du ønsker ordinært medlemskab (senfølgeramte), støtte-medlemskab (pårørende, fagpersoner etc.) eller kollektivt medlemskab (organisationer), e-mail, postnr. og by. Tusind tak for hjælpen.

——————————————————————————————————-

Vil du være en del af et fællesskab med ligesindede, så bliv medlem af Spor? Som medlem kan du både deltage i generalforsamlingen og landsmødet, men du kan også blive en aktiv del af fællesskabet som frivillig.

Som medlem støtter du foreningens arbejde. Ved hjælp af dit medlemskab kan vi udbrede viden om senfølger og arbejde på at forbedre behandlings- og støttemuligheder for voksne med senfølger.

Jo flere vi er, jo større gennemslagskraft har vi!

Vi har forskellige medlemskaber

Medlemskab for dig, som har været udsat for seksuelle overgreb før du fyldte 18 år:

100 kr. om året.

Støttemedlemskab er for pårørende, fagpersoner, studerende og andre som støtter foreningens formål:

100 kr. om året.

Gruppemedlemskab er et kollektivt medlemskab for grupper som institutioner og organisationer:

300 kr. om året.

Har du ikke selv midlerne til et medlemskab, men vil gerne være medlem, så kan du søge om et medlemskab her.