Støt Spor

Vi har brug for din støtte! Som enhver anden almengørende forening har vi brug for donationer for at eksistere og kunne arbejde med vores formål. Vi har heldigvis en del frivillige kræfter, og vi modtager midler fra forskellige puljer til projekter, men foreningens eksistens er afhængige af din støtte.

Har du lyst til at hjælpe os med at hjælpe andre, så kan du støtte ved at doner. Ethvert beløb bliver modtaget med STOR tak!

Der er to forskellige donationsmuligheder:

• Du kan donere et eller flere medlemskaber. Ved denne løsning hjælper du en anden, som gerne vil være medlem, men som ikke kan finde pengene. OBS denne funktion virker ikke pt. Vi afventer en løsning.
  • Du kan også blot donere et valgfrit beløb.

Husk at du kan trække det fra i SKAT.

Spor er godkendt af SKAT som almenvelgørende forening. Det betyder både, at vi kan søge udlodningsmidler hvert år, men det betyder også, at du kan trække din donation fra i SKAT.

For at opretholde godkendelsen som almengørende forening hos SKAT, skal vi hvert år indsamle minimum 100 donationer à 200 kr. Vi har derfor brug for din støtte og donation.