For presse

Spor modtager meget gerne pressehenvendelser. Vi kan henvise til/efterlyse interviewdeltagere i vores medlemsbase. Vores daglige ledelse eller forpersonen for foreningen stiller også gerne op til interview om senfølger af seksuelle overgreb.

For yderligere dialog, kontakt politisk konsulent Michael Palm på tlf. 81725452 eller michael.palm@landsforeningen-spor.dk eller kommunikationsmedarbejder Lærke Ruben på tlf. 71745452 eller laerke.ruben@landsforeningen-spor.dk.

For vores medlemmer og følgere, der stiller op til interview har vi udarbejdet en række presseetiske retningslinjer, som skal klæde dem på til at begå sig og ikke blive re-traumatiseret ved offentlig optræden. De er at finde her: Presseetiske retningslinjer for interviewdeltagere – om at stå frem/anbefalinger.