Tema-møde Spor i Aarhus

Dato/klokkeslæt
Dato - 10.03.2023 - 23.06.2023

Kategori

Tid: Fredage i lige uger kl. 10:00 til 13:00 (undtagen i skoleferier og fridage)
Sted: Frivilligcenter Aarhus – Sønder Alle 33, Aarhus C (lige overfor rutebilstationen)
OBS: I LIGE UGER er der tema-møder i Aarhus, i ulige uger er der alm. Åbent hus.
Temamøderne er for nuværende og kommende medlemmer i Spor.
De øvrige fredage (i lige uger) vil der være åbne møder og arrangementer uden forudbestemt samtaleemne, hvor alle er velkomne.
Vi holder til i Frivilligcenter Aarhus. Der er skiltning indenfor. Vi kommer også gerne ud til gården, så vi lige kan følges ind i huset. Her er fint med plads til at mødes med hinanden, at få en kop kaffe eller te og en god snak.
Kontakt Jeanne, der er tovholder, ved evt. spørgsmål på jeanne@landsforeningen-spor.dk eller mobil 2890 3675.

Marts tema: Triggere
Fredag d. 10. marts – OBS denne mødegang er desværre aflyst
Fredag d. 24. marts

April tema: Adskille dit og mit (ansvar)