Spor i Aalborg

Ny lokalafdeling i Spor – Velkommen til Spor i Aalborg – et fællesskab i hver vores søgen for personlig udvikling.

Vi ønsker at skabe rammerne for en samtalegruppe, hvor der er plads til alle uanset hvilken baggrund eller historie man bærer med sig. Har du været udsat for seksuelle overgreb, misbrug, depression, stress, afhængighed, familiære problemer, så er vi noget for dig.

Selvom årsagerne ofte er forskellige, ønsker vi at skabe et fællesskab, hvor alle kan føle sig accepterede pg velkomne. Vores fokus er ikke blot på problemet, men også på de reaktioner og adfærdsmønstre som kan følge med.

Vi mødes for at skabe et rum af nærvær, rummelighed og er kærligt fællesskab. Vi tror på at vi sammen med andre kan støtte hinanden igennem vores erfaringer og samtidig spejle os heri.

Vi tilbyder et gratis fællesskab, hvor der er omsorg og støtte til alle. Vi tror på, at vi kan lære af hinanden, og vi opfordrer til feedback og spejling, så vi sammen kan skabe en tryg ramme, hvor du kan vise dig som det menneske, du er, med alt det, det indebærer.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i Spor, hvor vi sammen kan skabe et rum for selvrefleksion og personlig udvikling. Vi ser frem til at møde dig!

Vi har på nuværende tidspunkt ikke en fast mødedag, dette vil der tages stilling til ved næste møde.

Næste møde er d 12/6 18.30 i Aalborg.

Kontakt Anne.vendelbo@landsforeningen-spor.dk / tlf 50702701

Eller