Spor på Folkemøde 2023

Igen i år drager Spors sekretariat og forperson på Folkemøde på Bornholm. Vi prioriterer at være med, fordi Folkemødet er en unik årlig mulighed for at drøfte senfølger med fagpersoner, politikere og meningsdannere. Vi er altid med i gode, saglige debatter, og vores samarbejde med kommuner, regioner, uddannelsesinstitutioner og andre foreninger/NGO’er vokser af vores deltagelse.

I år afholder vi egen debat fredag den 16. juni under titlen “Hjælp til voksne med senfølger af seksuelle overgreb” kl. 17.45 og en time frem i Ydermolens Debat-telt. Samme morgen, om fredagen, er vi tidligt oppe og bage boller, som vi tager med ned på stranden ved Danschells Anlæg kl. 9.00. Gratis morgenmad med Spor og læg en følelse i vores mentale rygsæk.

Desuden, skal senfølgeramte have en plads i din debat på Folkemødet? Så står vi altid klar til at dele ud af vores egen-fortællinger og historier. Kontakt projektleder Christina Noer på mail: christina.noer@landsforeningen-spor.dk