Spors Familiecafé

Tid: Vi mødes fast én lørdag om måneden. Der er åbent mellem kl. 11 og 14. Hold dig opdateret på vores Facebookside.
Sted: Spors kontor – Vodroffsvej 5, st. tv. – 1900 Frederiksberg – eller ude i byen.

Om målgruppen

• Du er forælder og lever med senfølger efter seksuelle overgreb i barndom/ungdom.
  • Du har børn (uanset alder), som er meget velkomne til at være med.
  • Du har lyst til at møde ligesindede i trygge og uformelle rammer.
  • Din evt. partner er også meget velkommen.

Rammer

• Dette er IKKE møder, hvor man snakker om sin overgrebshistorie eller meget følsomme emner, da der er børn til stede.
  • Børnene er velkomne, så som forælder skal du ikke få det dårligt over, at de fylder.
  • Alle oplæg vil foregå siddende, som en snak over en kop kaffe/the.
  • Vi er i fællesskab med til at skabe trygge rammer for både os selv og vores børn.
  • Der er selvfølgelig tavshedspligt ved deltagelse.

Det praktiske

Der er åbent fra kl. 11-14, og man kan komme alle tre timer eller 1-2 af timerne. Der vil også være kaffe på kanden. Vi har en lille gårdhave, vi kan rykke ud i, hvis vejret er godt. Der er sat kreative stationer op til børnene med perler, tegneting, opgavebøger m.m. Der er et værelse med bløde møbler, hvor det er helt okay, for både børn og voksne, at trække sig med sine hørebøffer og en tablet. Ydermere ligger lokalerne lige ved siden af en dejlig sø, som man kan gå en tur rundt om, hvis enten du eller dit barn/børn får brug for luft.

I sommer/foråret er vi en del ude af huset, på fx tur i Zoo eller lign.

OBS: Spors Familiecafé lukker desværre ned for aktiviteter ved udgangen af 2023. Det skyldes, at vi ikke længere har kræfterne til at varetage det frivillige arbejde i at holde den kørende. Hvis du kan byde ind med noget, er du velkommen til at tage kontakt.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller brug for en uforpligtende snak, kan du kontakte Jeanette, der er tovholder, på tlf. 3014 5848 eller på mail jeanette.hindberg@landsforeningen-spor.dk.