Spors lokale afdelinger

Spor har pr. foråret 2023 ni lokale afdelinger fordelt over landet. Vi har pt. afdelinger i København, Helsingør, Maribo, Odense, Esbjerg, Varde, Randers, Aalborg og Aarhus.

De lokale afdelinger er koordineret af frivillige kræfter; voksne der er aktive medlemmer af Spor, og som selv lever med senfølger af seksuelle overgreb i barndom og/eller ungdom. Det er muligt at deltage i lokale medlemsmøder og forskellige lokale arrangementer. Det er også muligt at bidrage frivilligt lokalt. Kontakt en af de lokale koordinatorer nedenfor.

Kontaktinfo på de lokale afdelinger:

Spor i København: I København har vi pt. kun tilbud om Spors Skriveværksted, som du kan læse mere om her. Afdelingen findes på Vodroffsvej 5, st. tv., 1900 Frederiksberg C. Hvis du har mod på eller idé om at starte noget nyt op i KBH kan du kontakte vores hoved-tlf. på 30145452.

Spor i Aarhus: Kontaktperson Jeanne Wurm Bruun, kontakt på e-mail: jeanne@landsforeningen-spor.dk. Afdelingen findes på Sønder Alle 33, 8000 Aarhus.

Spor i Randers: Kontaktperson Margit Elisa Juhl, kontakt på e-mail: margit@landsforeningen-spor.dk.
Afdelingen findes i Psykiatriens Hus, Gl. Hadsundvej 3, indgang B, 1. sal, 8900 Randers.

Spor i Varde: Kontaktperson Lene Falgreen Adolphsen, kontakt på e-mail: falgreen@landsforeningen-spor.dk.
Afdelingen findes i Frivillighuset Varde, Storegade 25B, 6800 Varde.

Spor i Esbjerg: Kontaktperson Clara Boytang Bakkeli, kontakt på e-mail: clara.bakkeli@landsforeningen-spor.dk.
Afdelingen findes i Frivillighuset Vindrosen, Exnersgade 4, 6700 Esbjerg. Clara kan kontaktes fredage kl. 10-15.

Spor i Odense: Kontaktperson Stinne LaBoube, kontakt på e-mail: ss@landsforeningen-spor.dk.

Spor i Maribo: Kontaktperson Siff Lilian Elene Skovenborg, kontakt på e-mail: siff@landsforeningen-spor.dk.

Spor i Helsingør: Kontaktperson Pia Friis, kontakt på e-mail: pia@landsforeningen-spor.dk eller Henrik Kofod Sørensen, kontakt på e-mail: henrik.kofod@landsforeningen-spor.dk.

Spor i Aalborg: Kontaktperson Anne Kinnberg, kontakt på e-mail: anne@landsforeningen-spor.dk.

Følg med i alle Spors begivenheder her på Spors Facebookside.