Netværks- og medlemsmøder – Spor i Esbjerg

Dato/klokkeslæt
Dato - 06.10.2023 - 08.12.2023

Kategori

Landsforeningen Spors lokalafdeling, Spor i Esbjerg afholder medlems-/netværksmøder i Frivillighuset Vindrosen i Esbjerg C, hver anden fredag i måneden i tidsrummet 15.00 – 17.00.
.
Møderne er fungerende som et gruppebaseret samtalerum, hvor vi forholder os til forskellige emner så som egen omsorg. Vi laver også aktiviteter som skriveøvelser, fortællingen gennem kunst, men kan også være et forum, hvor vi læser en artikel med betydning for senfølge området, og taler om den i plenum.
.
Du deltager altid med de ressourcer og forudsætninger, du har. Og vores frivillige er god til at skabe og facilitere et trygt rum, hvor den gode samtale altid er i højsædet.
Møderne foregår ud fra en struktureret mødeorden. Hvor der er inkluderet tid til pauser, hygge og snak.
.
Der er altid kaffe og te, og lidt til den søde tand.
Vi holder ofte til i lokale 8 på 2. sal. Du kan dog altid orientere dig om hvor vi opholder os på tavlen i forhallen. Der er elevator i bygning, hvis du er svagt gående. Samt lift til kørestol.
.
Er det din første gang, og er du usikker på hvordan og hvorledes? Så send gerne en mail på Clara.bakkeli@landsforeningen-spor.dk Så vil den frivillige eller vores frivilligkoordinator hjælpe dig på vej.
.
Mødedatoer for efteråret og vinteren 2023 er følgende:
Fredag D. 11. august 2023
Fredag D. 9. september 2023
Fredag D. 6. oktober 2023
Fredag D. 10. november 2023
Fredag D. 8. december 2023
Sted:
Frivillighuset Vindrosen, Exnersgade 4, 6700 Esbjerg C.