Online yoga – torsdagshold

Dato/klokkeslæt
Dato - 28.09.2023 - 21.12.2023

Kategori

OBS: Den online yoga er for betalende medlemmer af Spor – link tilsendes ved tilmelding, og du skal tilmelde dig via medlemsportalen.
Mødegange:
Den 28. sep
Den 19. okt
Den 23. nov
Den 21. dec
Hurra, velkommen til yoga i Spor. Med en økonomisk donation fra Velliv Fonden har vi nu mulighed for at invitere vores medlemmer med på yoga hver anden uge efterår 2023 + forår 2024.
Det foregår online, dvs. du kan deltage hjemme fra din stue i vante omgivelser, og vi håber det vil virke afstressende, samtidig med at vi stadig kan få etableret en fællesskabsfølelse på holdene.
Spors online yoga bygger på principper og øvelser fra Hatha Yoga samt Traumesensitiv Yoga. Du får mulighed for at træne din styrke, smidighed og balance. Måske oplever du at kropslige spændinger indimellem tager din energi i hverdagen? I yogasessionen kan du i dit eget tempo være nysgerrig på din krop og hvad den har brug for gennem yogaøvelser og afspænding. Du behøver ikke at kende til yoga i forvejen.
Yogalærer: Lone Maj Sand Clausen, yogalærer, psykomotorisk terapeut og psykoterapeut. Lone har undervist i CSM-regi i 10 år.
Sammen skal vi udforske kroppen og connecte ned i kroppen. Krop og hoved hænger sammen, og dine traumer har sat sig fast – ofte både fysisk og psykisk. I denne yogaklasse er der plads til hele dig, dine reaktioner og behov.
Praktisk: Tilmelding er nødvendig, da der er max på 20 deltagere på hvert hold. Du kan kun deltage som betalende medlem af Landsforeningen Spor. Tilmelding på medlemsportalen via www.landsforeningenspor.dk, under menupunktet “senfølgeramte”.
Yoga’en kører hver anden uge. Den ene uge er søndag formiddag kl. 11-12. Den anden uge er det torsdag aften kl. 19.30-20.30.
Vi håber, I vil deltage med åbent sind og opbakning, vi er sikre på, at det både bliver hyggeligt, afslappende og gavnligt.