Temaplanlægning for Spor i Aarhus’ efterårsmøder

Dato/klokkeslæt
Dato - 04.08.2023 - 18.08.2023

Kategori

Kom og vær med til en snak om hvilke temaer der kalder på opmærksomhed lige nu – i dit liv – som afsæt til at finde frem til spændende temaer for efteråret i Spor i Aarhus (september til og med december).
Vi mødes fredag den 4. august og fredag den 18. august. Begge dage kl. 10-13.
Kom og deltag og vær med til at sætte rammerne for Spor i Aarhus’ program for efterår/vinter 2023. Sted: Frivilligcenter Aarhus – Sønder Alle 33, Aarhus C (lige overfor rutebilstationen). Temamøderne er for nuværende og kommende medlemmer i Spor.
Vi holder til i Frivilligcenter Aarhus. Der er skiltning indenfor. Vi kommer også gerne ud til gården, så vi lige kan følges ind i huset. Her er fint med plads til at mødes med hinanden, at få en kop kaffe eller te og en god snak.
Kontakt Jeanne, der er tovholder, ved evt. spørgsmål på mail jeanne@landsforeningen-spor.dk eller mobil 2890 3675.
Frivilligcenter Aarhus