Spor i Aarhus – temadage efterår 2023

Dato/klokkeslæt
Dato - 06.09.2023

Kategori

Tema den 6.9: Balance med afsæt i sympati/antipati. Kan jeg finde et neutralt sted i mig at finde ro? En ikke villen, en væren?
Sammen med deltagerne/andre senfølgeramte ønsker koordinator i Spor i Aarhus, Jeanne, at finde frem til de øvrige af efterårets temaer.
Sted: Frivilligcenter Aarhus – Sønder Alle 33, Aarhus C (lige overfor rutebilstationen). Temamøderne er for nuværende og kommende medlemmer i Spor.
Vi holder til i Frivilligcenter Aarhus. Der er skiltning indenfor. Vi kommer også gerne ud til gården, så vi lige kan følges ind i huset. Her er fint med plads til at mødes med hinanden, at få en kop kaffe eller te og en god snak.
Kontakt Jeanne, der er tovholder, ved evt. spørgsmål på mail jeanne@landsforeningen-spor.dk eller mobil 2890 3675.
Frivilligcenter Aarhus