Handelsbetingelser

Betaling

Landsforeningen Spor modtager betaling med Dankort, VISA og Mastercard m.fl. Alle beløb er i DKK Danske kroner og er inkl. moms.

DIBS v/NETS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Det kort, som blev anvendt ved købet, debiteres, når produktet sendes til kortholderen.

Afbestilling

Hvis du ønsker at afbestille en vare så send en mail til kontakt@landsforeningen-spor.dk. Betaling for medlemskab og donationer returneres ikke.

Levering

Medlemskab af Landsforeningen Spor træder i kraft, når betalingen er gennemført.

Købte varer leveres inden for 14 dage. Prisen er inkl. fragt.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Landsforeningen Spor dækker i rimeligt omfang returneringsomkostninger.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Landsforeningen Spor
Vodroffsvej 5, st.tv.
1900 Frederiksberg C

CVR-nummer: 31351901
kontakt@landsforeningen-spor.dk
Tlf: 3014 5452

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop herfra  undtaget medlemskaber og donationer.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager den bestilte vare.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@landsforeningen-spor.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Varens stand, når du sender den retur

For at modtage hele købsbeløbet retur må du gøre det samme, som man kan i en fysisk butik: Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug.

Personoplysninger

Landsforeningen Spor behandler personoplysninger i overensstemmelse med persondataloven. Læs hvordan dine personoplysninger bliver behandlet her.

Oplysninger, som kan knyttes til dig som person, vil aldrig blive tilgængelige for andre virksomheder eller kunne kobles til andre eksterne registre.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til kontakt@landsforeningen-spor.dk.

Hvis du vil klage over behandlingen af din klage kan du henvende dig til
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her

Angiver du en klage disse steder, skal du oplyse vores e-mail adresse kontakt@landsforeningen-spor.dk.